Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Το ¨πριν και το μετά¨ μιας γυναίκας.

Από το βιβλίο A woman in this city, Εκδόσεις ΜΑΡΑΘΙΑ




Πριν ήθελα να βρω αυτόν που θα με αγαπάει... Τώρα θέλω αυτόν που θα μου φερθεί ευγενικά.
 
Πριν ήθελα να κάνω καριέρα και να πάω ψηλά... Τώρα θέλω να μπορώ να ζήσω κάνοντας κάτι που δεν απεχθάνομαι.
 
Πριν αδιαφορούσα για τα μωρά και λάτρευα τα ζώα... Τώρα αδιαφορώ για τα ζώα και πονάω όλα τα παιδάκια που υποφέρουν.
 
Πριν πίστευα στο μαύρο-άσπρο, στο πρέπει και στη μοναδική αλήθεια... Τώρα βλέπω το γκρι και πιστεύω στην αλήθεια του καθένα.

Πριν έδινα τα πάντα... Τώρα θα ήθελα να δώσω τα πάντα.
 
Πριν το κρεβάτι ήταν μέσο να πάρω τρυφερότητα... Τώρα το κρεβάτι είναι πιο αισθησιακό και αισθαντικό.
 
Πριν έτρεμα τον πατέρα μου και τρελαινόμουν με τη μάνα μου... Τώρα γελάω με τον πατέρα μου και απλώς εκνευρίζομαι με τη μάνα μου.
 
Πριν δεν ήθελα παιδιά... Τώρα θα έκανα και πέντε αν ήμουν σε μια καλή, αγαπησιάρικη σχέση.
 
Πριν πίστευα ότι και τα σαράντα είναι γαμάτη ηλικία... Τώρα βλέπω την στάση των γύρω μου και νιώθω ότι πάω στον κοινωνικό, ερωτικό, επαγγελματικό αποκλεισμό.

Πριν πήγαινα με μεγαλύτερους άνδρες... Τώρα πάω με μικρότερους.
 
Πριν δεν γούσταρα το γυναικείο φύλο και λάτρευα το αντρικό... Τώρα πονάω τις γυναίκες και εκνευρίζομαι με τους υπερφυσικούς μπεμπέδες που καταχρούνται τα πάντα γύρω μας.
 
Πριν έγραφα σε τετράδια... Τώρα γράφω σε μπλογκ.
 
Πριν ήθελα να αλλάξω τον κόσμο... Τώρα θέλω να μην πληγωθεί η κόρη μου όταν θα το επιχειρήσει κι εκείνη.
 
Πριν πίστευα ότι τα ήξερα όλα... Τώρα ξέρω ότι φτάνω εκεί.
 
Πριν έβαζα τον άλλον πάνω από μένα... Τώρα προσπαθώ να θυμάμαι να είμαι πιο...εγωκεντρική.

Πριν νευρίαζα με το παραμικρό... Τώρα προσποιούμαι ότι νευριάζω με το παραμικρό.
 
Πριν πίστευα στο ρομαντικό έρωτα... Τώρα πιστεύω στις φερορμόνες.
 
Πριν πίστευα ότι έχω φίλους... Τώρα ξέρω ότι έχω-σε λογικά πλαίσια.
 
Πριν δεν φοβόμουν τίποτα, μα τίποτα... Τώρα φοβάμαι τα πάντα.
 
Πριν έκρινα τους άλλους με βάση την ηθική... Τώρα δεν κρίνω καν.
 
Πριν νόμιζα ότι ήμουν ειλικρινής... Τώρα ξέρω ότι ήμουν σκληρή.
 
Πριν δεν ήμουν αυτή που είμαι... κι όμως είμαι η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: