Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Acta non verba (Έργα, όχι λόγια)

Από το βιβλίο Mea Culpa και άλλα ¨σημερινά¨ λατινικά, Εκδόσεις Γνώση



Για να κάνετε τους έξυπνους... Όχι πως δεν είστε... Και εκπαιδευτικό το moirasou.org...

Ab imo pectore
Κυριολεκτικά: από τα βάθη του στήθους μου. Δηλαδή: από τα βάθη της καρδιάς μου.

Ab irato
Εν βρασμώ...

Absit omen
Κούφια η ώρα που το ακούει...

Absum
Είμαι απών...

Actio est reactio
Η δράση είναι αντίδραση

Ad finem
Μέχρι τέλους

Ad honorem
Για την τιμή των όπλων...

Ad multos annos
Χρόνια Πολλά

Advocatus diaboli
Ο δικηγόρος του διαβόλου

Alea jacta est
Ο κύβος ερρίφθη

Alter ego
Το άλλο μου εγώ

Amantes amantes
Ένα ωραίο λογοπαίγνιο για τους ερωτευμένους που χάνουν τα μυαλά τους.

Ars gratia artis
Η τέχνη για την τέχνη

Audi, vide,tace
Άκου, βλέπε, μη μιλάς.

Beati pauperes spiritu
Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι

Carpe diem
Μην αφήσεις τη μέρα να πάει χαμένη.

Cogito ergo sum
Σκέφτομαι, άρα υπάρχω

De gustibus non est disputandum
Περί ορέξεως, ουδείς λόγος

Deo volente
Θεού θέλοντος

Divide et impera
Διαίρει και βασίλευε

Dixi
Είπα και ελάλησα

Dun vivimus, vivamus
Όσο ζούμε, ας ζήσουμε

Ego te provoco
Σε προκαλώ

Errare humanum est
Το σφάλλειν ανθρώπινον

Festina lente
Σπεύδε βραδέως

In somnis veritas
Τα όνειρα λένε την αλήθεια

Mea culpa
Το σφάλμα είναι δικό μου

Mors tua vita mea
Ο θάνατός σου, η ζωή μου

Multa paucis
Λέγε πολλά με λίγα λόγια

Non progredi est regredi
Όταν δεν προχωράς μπροστά, οπισθοχωρείς

Pereat
Ας πάει στα κομμάτια

Per unitatem vis
Η ισχύς εν τη ενώσει

Post festum
Κατόπιν εορτής











Δεν υπάρχουν σχόλια: