Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Το moirasou.org στηρίζει τον Βαλάντη Πασχαλίδη.


Ο Βαλάντης Πασχαλίδης "βρίσκεται ήδη στη βρύση" και εμείς καλούμαστε να τον βοηθήσουμε να "πιει νερό". 

Το moirasou.org τον συνάντησε και του έθεσε 5 ερωτήσεις, λίγο προτού λήξει η ψηφοφορία για την ανάδειξη του μεγάλου νικητή στον πανελλήνιο μουσικό διαγωνισμό "Ζήσε τη στιγμή σου με ένα τραγούδι". 
Στηρίξτε τον...!

1. Ο πανελλαδικός μουσικός διαγωνισμός που παίρνεις μέρος λέγεται: "Ζήσε τη ζωή σου με ένα τραγούδι". Είσαι από τους ανθρώπους που έχουν συνδεδεμένες στιγμές της ζωής τους με ένα συγκεκριμένο τραγούδι;
Η μουσική πάντα αποτελούσε για μένα την καλύτερη συντροφιά και τον καλύτερο δυνατό τρόπο έκφρασης των συναισθημάτων μου. Δεν θα μπορούσα να πω πως ακούω συγκεκριμένα κομμάτια για συγκεκριμένες περιστάσεις. Μπορεί, για παράδειγμα, σε μια δύσκολη ψυχολογικά περίοδο, όπως ένας χωρισμός, να ακούσω από μία μπαλάντα που εκφράζει την κατάσταση που βιώω έως και ένα πολύ ανεβαστικό κομμάτι, προκειμένου να μου φτιάξει την διάθεση. Συνεπώς, δε βάζω ταμπέλες ούτε στα κομμάτια που αγαπώ ούτε γενικότερα στη μουσική που μου αρέσει να ακούω.

2. Το τραγούδι σου Halo είναι μια διασκευή της Beyonce. Γιατί επέλεξες να συμμετέχεις με αυτό στο διαγωνισμό;
Το συγκεκριμένο κομμάτι το λάτρεψα από το πρώτο κιόλας λεπτό, ακούγοντας το. Πάντα με μάγευε η μοναδική φωνή της Βeyonce. και οφείλω να πω πως στο συγκεκριμένο κομμάτι η ερμηνεία της ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Θυμάμαι τον εαυτό μου να το τραγουδώ και να με εκφράζει από τη στιγμή που βγήκε (πριν από 4 χρόνια) μέχρι και σήμερα. Εκτός αυτού, σημαντική ήταν και η παρότρυνση των φίλων μου στο να καταλήξω σε αυτό το τραγούδι. Έτσι, λοιπόν, είπα να τολμήσω να δηλώσω συμμετοχή με αυτό.

3. Ας πάρουμε και τα δυο σενάρια. 1ον βγαίνεις πρώτος νικητής. 2ον δεν καταφέρνεις να μπεις στην πρώτη τριάδα. Τι συμβαίνει σε καθεμιά από τις δυο αυτές περιπτώσεις;
Σε όποια περίπτωση και να βρεθώ, πάλι θα είμαι χαρούμενος!!! Σίγουρα το να κερδίσω τη θέση του πρώτου νικητή θα ξεπερνούσε κάθε προσδοκία μου και θα ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστό για μένα, καθώς θα δήλωνε την .ενθερμη αγάπη του κόσμου και την εκτίμηση της σκληρής προσπάθειας που κατέβαλα. Η περίπτωση του να βρεθώ εκτός της πρώτης τριάδας, από την άλλη, δεν είναι κάτι που θα με δυσαρεστούσε. Αντιθέτως, μόνο το γεγονός ότι κατάφερα να διακριθώ πανελλαδικά και να μπω μέσα στη δεκάδα, με ικανοποιεί απόλυτα και αποτελεί για μένα ένα πολύ σημαντικό βήμα, που με κάνει να προσπαθώ ακόμη περισσότερο για να κατακτήσω τους στόχους μου. Φυσικά, αν είχα να επιλέξω, θα επέλεγα ασυζητητί το πρώτο...σενάριο.

4. Γιατί κάποιος να ψηφίσει εσένα και όχι κάποιον συνυποψήφιό σου;
Ο κάθε ακροατής επιλέγει με βάση τα δικά του κριτήρια τον υποψήφιο που του αρέσει. Είναι λογικό σε κάποιους να αρέσουμε και σε κάποιους άλλους όχι. Γενικότερα, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την ερμηνεία και τον τρόπο που εκφράζω τα κομμάτια που τραγουδώ. Ίσως αυτοί να είναι κάποιοι από τους λόγους που θα μπορούσε να με τιμήσει ένας ακροατής με τη ψήφο του.

5. Μένεις μόνιμα στη Θεσσαλονίκη. Ο χώρος με τον οποίο αποφάσισες να ασχοληθείς, όμως, απαιτεί να κατέβεις στην πρωτεύουσα, η οποία θεωρείται και η Μέκκα. Πόσο έτοιμος είσαι να ετοιμάσεις βαλίτσα;
Πάντα μου άρεσαν οι μεγάλες προκλήσεις. Τα μεγάλα ταξίδια για τέτοιους σκοπούς ανήκουν σ'αυτές. Η μουσική είναι ένα μεγάλο ταξίδι που οφείλεις να ακολουθήσεις, εάν θέλεις να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα και να πας μπροστά. Ανακαλύπτεις νέους ορίζοντες, νέους τρόπους έκφρασης και πράγματα που μόνο με τα "ταξίδια" αυτά μπορείς να εντοπίσεις. Έτσι, είμαι και εγώ διατεθειμένος να ακολουθήσω αυτόν τον τρόπο ζωής, προκειμένου να πετύχω τους στόχους μου ως μουσικός.

6. Το μπλογκ μας λέγεται moirasou. Τι αντιπροσωπεύει για σένα αυτή η έννοια;
Τίποτα στη ζωή δε μένει κρυφό και τίποτα δεν πρέπει να κρατάμε για τον εαυτό μας. Είναι πολύ σημαντικό να μοιραζόμαστε τα πάντα (με τα ανάλογα άτομα φυσικά και ανάλογα την περίσταση), είτε για να εκφράσουμε τα συναισθήματα μας, είτε για να γνωστοποιήσουμε κάποια γεγονότα στους γύρω μας, για να τους κάνουμε πιο χαρούμενους, για να ανταλλάξουμε ιδέες και σκέψεις μαζί τους, είτε ακόμη για να ζητήσουμε τη βοήθεια κάποιου. ΈΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΦΑΣΗ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΜΕ ΤΑ LIKE ΣΑΣ!!!

Περισσότερα για τον διαγωνισμό και τον Βαλάντη θα μάθετε εδώ: 

Δεν υπάρχουν σχόλια: