Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Δεν ψάχνω για σωτήρες, Σαμαρά μου! Για άντρες με παντελόνια ψάχνω!

Αυτές οι εκλογές με σύγχισαν πιο πολύ από τις προηγούμενες, οφείλω να το παραδεχτώ. Αυτό, όμως, που με βγάζει έξω από τα ρούχα μου είναι...τα μεθεόρτια. Οι σημερινές δηλώσεις όλων αυτών που θα έπρεπε να κρύβονται στα σπίτια τους με κλειστά παράθυρα και τα παντζούρια μη σας πω...
Ο Σαμαράς θα επιδιώξει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, είπε πριν λίγο στον Παπούλια, ο Κουβέλης από την άλλη διευκρινίζει ότι δεν θεωρεί αυτονόητο ότι ο Αντώνης πρέπει να είναι και Πρωθυπουργός-πού νομίζεις ότι πας, βρε Καραμήτρο; (με λίγα λόγια)-, την ίδια ώρα που ο Σημίτης (καλώς το παιδί κι ας άργησε) απευθύνει έκκληση στα κόμματα που υποστήριξαν στις εκλογές την ευρωπαική προοπτική της χώρας να συνεργαστούν για τη ΣΩΤΗΡΙΑ της χώρας. 

Μα να έχουμε πήξει στους σωτήρες; Ποιος θα την πρωτοσώσει τη δόλια τη χώρα μου, αδέλφια;
Μα να μου είναι όλοι έτοιμοι να φορέσουν τη μάσκα του Ζορρό και να ξαμοληθούν στους δρόμους; Ψάχνετε ακόμα άλογο να καβαλήσετε; Καβαλήστε εμάς, βρε, μην χάνετε χρόνο...
Μα να μου έχουν ράψει όλοι συνολάκια αλά Σούπερμαν για να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους;

Δεν ψάχνω Σούπερμαν, φίλτατοι...
Ούτε ντεμέκ σωτήρες, σωτήρες γιαλαντζί...


Άνδρες με παντελόνια ψάχνω, πασά μου...Πού να ξέρουν να κρατάνε τον λόγο τους, που να έχουν μπέσα, που να μην λένε "έτσι" το Σάββατο (πριν τις εκλογές) και "γιουβέτσι" τη Δευτέρα μετά την ετυμηγορία του ελληνικού λαού, την οποία δεν θα μπω καν στον πειρασμό να την κρίνω...

Είναι από τις φορές που όπως έχω ξαναπεί ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ τι συμβαίνει, ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΥΤΟΥΣ που καταλαβαίνουν τι συμβαίνει. 

Ο Παπούλιας πάλι μίλησε και κουβέντα δεν σηκώνει: 

"Να πρυτανεύσει το εθνικό συμφέρον"!

 Χμ, και συνέχισε ο Πρόεδρος:

Η χώρα δε μπορεί να μείνει ούτε μια ώρα ακυβέρνητη.

Εντάξει, παραδεχτείτε το, να μην το κουράζουμε άλλο.

Δεν είμαστε στο ίδιο έργο θεατές, ε;
Εγώ βλέπω δράμα κι εσείς κοινωνική ταινία;
Εγώ βλέπω παιδιά να μοιράζονται το κολατσιό τους και να υποσιτίζονται κι εσείς βλέπετε σωτήρες και κουραφέξαλα;
Εγώ βλέπω φωτιές, στάχτη και αποκαϊδια κι εσείς νίκες και διερευνητικές εντολές;
Εγώ κοιμάμαι (για να μην σκέφτομαι), κι εσείς ονειρεύεστε να σταματήσω να σκέφτομαι μια και καλή;

Ναι, να πρυτανεύσει το εθνικό συμφέρον. Αλλά όχι με το δικό μου αίμα στα βρώμικα χέρια σας.
Συνένοχο στον φόνο δεν θα με έχετε...!!!

Με αγάπη,
Βίλυ


Δεν υπάρχουν σχόλια: