Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Ο πολυπράγμων Τάσος Ριζόπουλος!

Βαθιά μου πεποίθηση είναι ότι τον Τάσο Ριζόπουλο ή τον αγαπάς ή τον μισείς. Δεν είναι από εκείνους τους τύπους που θα μπορούσαν να σου προκαλέσουν κάποιο "μέτριο" συναίσθημα, καθώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις πολλά επίθετα για να τον "φωτογραφίσεις", αλλά σε καμία περίπτωση κάτι μετριοπαθές.
Το Cosmoradio είναι το "σπίτι" του, η μουσική η "ζωή" του και η γυμναστική ένας έξυπνος τρόπος να σταματήσει, έστω και στιγμιαία, τον χρόνο.
Στην συνέντευξη που παραχώρησε στο moirasou.org μίλησε για τους dj που προσπαθούν να γίνουν χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη, για τους διάσημους φίλους του, για το αγαπημένο του ξένο κομμάτι και την αδιαμφισβήτητη "παράνοιά" του.



Σε βρίσκουμε καθημερινά-εδώ και περίπου έναν αιώνα-18,00-21,00 μ.μ.on air στο Cosmoradio 95,1 ενώ κάθε Σάββατο στις 18.00 και κάθε Πέμπτη στις 12 το βράδυ αναλογικά, ψηφιακά και σε web tv στο EGNATIA TV. Τις υπόλοιπες μέρες και ώρες, πάλι, θα σε συναντήσει κανείς σε επιλεγμένα bar να κάνεις guest εμφανίσεις ως dj. Πώς είναι να περιστρέφεται το μεγαλύτερο μέρος -αν όχι όλο- της επαγγελματικής σου ζωής γύρω από την μουσική; Δεν έρχονται στιγμές που θέλεις απλά να πατήσεις το stop ή έστω το pause;
Όταν αγαπάς αυτό που κάνεις, τότε δε βαριέσαι ποτέ! Εξάλλου μέσα από τη μουσική γεμίζω ψυχικά
και κάθε μέρα ανακαλύπτω και κάτι καινούργιο! Όχι δε θέλω να πατήσω pause ή stop γιατί η δουλειά μου είναι το αγαπημένο κομμάτι του εαυτού μου!


Κάνεις guest dj εμφανίσεις σε μπαρ όλης της Ελλάδος. Μίλησε μου λίγο για αυτό το κομμάτι της επαγγελματικής σου δραστηριότητας. Την στιγμή, μάλιστα, που ξεφυτρώνουν αριστερά-δεξιά «γλάστρες» από εντελώς άλλους χώρους που προσπαθούν ανεπιτυχώς να το παίξουν "χαλίφηδες" τη θέση του χαλίφη.
Εντάξει, όλοι έχουν δiκαίωμα στο όνειρο...Βέβαια οι γλάστρες απλώς το βλέπουν. Όσοι αξίζουν όμως το ζουν! Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν οι επιχειρηματίες ότι ο κόσμος πλέον δεν έρχεται να πάρει μάτι τον / την Dj αλλά να ακούσει μουσική. Βέβαια θα το καταλάβουν σίγουρα μια και καλή όταν τα μαγαζια θα ερημώσουν.

Σε μια μάλλον διπλωματική σου απάντηση σε ερώτηση δημοσιογράφου στο παρελθόν για το ποιος είναι ο αγαπημένος σου καλλιτέχνης, απάντησες ότι είναι ο καλλιτέχνης που μπορεί να προσαρμοστεί στα ‘πρέπει’ και τα ‘θέλω' της εποχής. Αν μιλούσαμε με… «αποδείξεις και ονόματα»,  ποιος πιστεύεις ότι παίρνει επάξια τον τίτλο του…χαμαιλέοντα της ελληνικής μουσικής σκηνής σήμερα;
Δε θεωρώ ότι υπάρχουν χαμαιλέοντες αλλά άνθρωποι που τραγουδούν για να πουν ότι κάτι κάνουν
και ταλέντα που καταθέτουν ψυχή! Ένας καλός καλλιτέχνης λοιπόν είναι αυτός ο οποίος μπορεί να τα βγάλει πέρα και στις πιο σκληρές απαιτήσεις!

Μότο σου τα τελευταία χρόνια είναι ότι «ό,τι σκέφτεσαι για σένα, το εύχεσαι για όσους σε παρακολουθούν, δηλαδή τα καλύτερα!!!». Με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να επιστρέφεις τη θετική ενέργεια που σου έχουν δώσει όλα αυτά τα χρόνια οι ακροατές σου και εν γένει όσοι παρακολουθούν στενά την πορεία σου;
Μετά από 15 χρόνια παρουσίας στο χώρο δε νομίζω ότι έχω να αποδείξω κάτι για το λόγο της ύπαρξής μου, οπότε όλα αυτά μου δίνουν τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση ότι το οικοδόμημα που έχω χτίσει είναι γερό. Δεν έχω να ανταγωνιστώ κανέναν άλλο εκ΄τος από τον εαυτό μου. Δε νομίζω ότι μπορεί να ειπωθεί με πιο απλά λόγια... Είναι αυτονόητο!

Τα αθηναϊκά media σε «τιμούν» συχνά πυκνά είτε προσπαθώντας να οικειοποιηθούν τις συνεντεύξεις σου, είτε προβάλλοντας αποσπάσματά τους. Έχοντας ήδη πρότερη εμπειρία από το τι συμβαίνει στην αθηναϊκή πραγματικότητα, θα επιχειρούσες σήμερα ένα επαγγελματικό «άνοιγμα» προς την πρωτεύουσα ή επιμένεις ότι δεν αποχωρίζεσαι το κοινό της Θεσσαλονίκης;
Το κοινό της Θεσσαλονίκης θεωρείται και είναι δύσκολο. Όταν κάνεις αυτούς τους ανθρώπους να σε αγαπήσουν έχεις πετύχει πολλά. Φυσικά δε θα έλεγα όχι σε νέες προτάσεις. Μου αρέσουν οι προκλήσεις. Αν και έκανα το εγχείρημα πριν 6 χρόνια, κατέβηκα στην Αθήνα , αλλά αποδείχτηκε ότι δεν είμαι τόσο ματαιόδοξος για να κυνηγήσω κάτι που δε με ικανοποιούσε. Είμαι πλέον της άποψης, καλύτερα πρώτος στο χωριό παρά τελευταίος στην πόλη ιδίως με την κρίση που επικρατεί στα media. Καλύτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν τόλμησες ποτέ σου.

Ο πολύς κόσμος ξέρει τον Ριζόπουλο, ο οποίος έχει κολλητή την Άννα Βίσση, κάνει βόλτες με την Δέσποινα Βανδή, λέει τα νέα του με την Έλλη Κοκκίνου και σε τακτική βάση πίνει καφέ με τον Γιάννη Πλούταρχο. Θέλω να μου πεις δυο τρία πραγματάκια για τον Τάσο μακριά από τους διάσημους φίλους τους, για τον Τάσο που χρησιμοποιεί την "παράνοια" και τη θετική ενέργειά του για να την παλέψει στην τρέλα της εποχής μας.
Όλοι όσοι προανέφερες δεν παύουν να είναι άνθρωποι που απλώς κάνουν ένα επάγγελμα που τους προσέφερε αναγνωρισημότητα. Είναι όλοι τους υπέροχοι και νιώθω τυχερός που τους γνωρίζω από μια άλλη οπτική. Από την άλλη στην καθημερινότητά μου δεν αρνούμαι ότι έχω αρκετή παράνοια γιατί χωρίς αυτή το γκρίζο θα παραμένει γκρίζο!


Πώς αντιμετωπίζεις τώρα πια τα "παιδάκια" που σου πουλάνε μούρη ενώ έχουν μόλις χθες βγει στο ελληνικό πεντάγραμμο, όταν έχεις την ευκαιρία να συναναστρέφεσαι σε καθημερινή βάση με καταξιωμένους και παράλληλα προσγειωμένους καλλιτέχνες;
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα τους δώσει μαθήματα συμπεριφοράς. Όλοι κρινόμαστε συν τω χρόνω από τις πράξεις μας. Αυτοί που αξίζουν θα μείνουν. Οι υπόλοιποι θα επιστρέψουν γρήγορα στην αφάνεια. Η επιτυχία είναι εύκολη. Το να παραμείνεις στην κορυφή είναι το δύσκολο. Άλλωστε στον χώρο μας η δουλειά που κάνουμε δεν είναι αγώνας ταχύτητας αλλά αντοχής.

Στον λογαριασμό σου στο facebook δεν διστάζεις να τα «χώσεις» στους πολιτικάντηδες που ορίζουν το μέλλον της χώρας μας και ακόμα περισσότερο στους «άρχοντες» της Θεσσαλονίκης. Τι σε έφερε στο…ως εδώ και μη παρέκει και ξέσπασες;
Κοίτα, καλή πλάκα, καλός κι ο χαβαλές. Όμως δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την πραγματικότητα η οποία δείχνει το σκληρότερο πρόσωπό της στις μέρες μας. Δεν τα χώνω μόνον στους πολιτικάντιδες και τους τοπικούς άρχοντες αλλά και σε όλους εκείνους γύρω μας που μας έφεραν σε τούτη την κατάντια.

Ο κόσμος σε έχει συνδέσει περισσότερο με ελληνικά «ακούσματα». Θέλω να μοιραστείς μαζί μας το αγαπημένο σου ξένο κομμάτι και να μας πεις τι σου έρχεται στο μυαλό κάθε φορά που το ακούς.
Είναι το "You" των Ten Sharp. Έρωτας απ' το πρώτο άκουσμα. Μου φέρνει στο νου καλοκαίρια και έρωτες, ξέρεις από αυτούς που αφήνουν ανεξλήτηλα τα σημάδια τους στην ψυχή σου!


Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ, πρωταθλητής Ελλάδος στον ακοντισμό, στα 4Χ100, με ένα σώμα που μοιάζει να χρειάστηκε ατελείωτες ώρες να «χτιστεί». Είναι επίσης ευρέως γνωστό ότι λατρεύεις να παρακολουθείς αγώνες κλασικού αθλητισμού. Ερωτευμένος με τη γυμναστική ως «στάση ζωής» ή με το καλοσχηματισμένο σώμα και τα επακόλουθά του;
Η άσκηση μπορεί να νικήσει το χρόνο. Θα ήμουν υποκριτής αν έλεγα ότι δε θέλω και εγώ να παγώσω έστω και λίγο το χρόνο. Πέρα όμως από αυτό ένα υγειές σώμα, στηρίζει ένα υγειές μυαλό. Η γυμναστική είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου όπου ξεδίνω και δε σας κρύβω ότι εμπνέομαι κιόλας από αυτό.

 Υ.Γ. Τάσο μου, σε ευχαριστώ. Η Μαριάντα σου... (ξέρεις εσύ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: