Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Τατουάζ και κοινωνία?? Α πα πα πα..


Εγώ: 24 χρονών, Kοινωνιολόγος με ένα μεγάλο μειονέκτημα: 5 τατουάζ στο βιογραφικό μου! 
(το 7 μου φαίνεται πιο γούρικος αριθμός να σταματήσω, τι λέτε κι εσείς;)

Ξέρετε, εμείς εδώ (μακρυά απο την πρωτεύουσα), ανθρώπους με τατουάζ δεν τους έχουμε κ σε πολύ εκτίμηση… Δεν τους θέλουμε στην δουλειά μας… Είναι συνήθως αγράμματα "πρεζάκια" που ούτε κατά διάνοια μπορούν να προσφέρουν… Ναι,ναι… κοινωνικές προκαταλήψεις που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε…

Το tattoo, λοιπόν, για τους ξερόλες και ειδικότερα της επαρχίας είναι μια πράξη προσωπικής οροθέτησης, μια έκφραση, μια ανάμνηση… Για εμένα -ειδικότερα- μια ιδεολογία! Αναπόφευκτα ίσως, έγιναν μόδα, άρα?? Είναι και ασφαλέστατα!



Ας δεχτώ τις ένστολες υπηρεσίες που απαγορεύουν την δερματοστιξία, αλλά δεν είναι άδικο ο ρατσισμός που υφίστανται όλοι οι υπόλοιποι;

Δέχομαι ότι ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν ταμπού…

Τουλάχιστον, εφόσον δεν μπορούν να ανοίξουν το μυαλό τους ας κλείσουν το στόμα τους… 

'Ίσως είναι αυτοί που πάνω τους υπάρχουν άλλα ανεξίτηλα που ίσως δεν αρέσουν και σε εμάς..


Έφη Βλάχου


Υ.Γ.1 Η Έφη Βλάχου υπήρξε συμφοιτήτριά μου στην Κοινωνιολογία Παντείου και την ευχαριστώ θερμά που μοιράστηκε μαζί μας τη θέση της για το tattoo. Όσο για το..."εφόσον δεν μπορούν να ανοίξουν το μυαλό τους, ας κλείσουν το στόμα τους...", δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα! Σου στέλνω...αγωνιστικούς...κοινωνιολογικούς...χαιρετισμούς!!!!!!!!!!! 

Υ.Γ.2. Τα 2 τατουάζ που έχω αναρτήσει ανήκουν στην ιδία. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

"cwctotath"