Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Η Χριστίνα Τουρασή και το decoupage της…

Πάνω από το κρεβάτι μου θα βρει κανείς κρεμασμένο ένα μικρό κομμάτι κορμού δέντρου που γράφει πάνω Be happy (Να είσαι χαρούμενη). Το έχω σαν «φυλαχτό». Πρώτον, γιατί η Χριστίνα Τουρασή μου το δώρισε με αγάπη και δεύτερον, γιατί είναι το πρώτο που βλέπω όταν ξυπνάω και το τελευταίο πριν κοιμηθώ και δεν σας κρύβω ότι μου φτιάχνει τη διάθεση.
Γνώριζα πολλά χρόνια τώρα ότι «πιάνουν τα χέρια της» ή για να είμαι πιο ακριβής ότι «κεντάνε». Στο παρελθόν, μάλιστα, είχα την ευκαιρία να διοργανώσω μαζί της φιλανθρωπικά μπαζάρ, στα οποία αφιλοκερδώς χάριζε τις δημιουργίες της, οι οποίες γινόντουσαν ανάρπαστες χωρίς να προλάβουμε καν να το αντιληφθούμε. Ειδικά εγώ που «χρυσό» πιάνω και ξέρετε τι γίνεται, με θυμάμαι να την κοιτάω αποσβολωμένη να μπλέκει στα δάχτυλά της μια απλή κορδέλα και να την κάνει σε χρόνο dt… έργο τέχνης.
Ένα ωραίο πρωινό την παρακάλεσα να μοιραστεί μαζί μας μερικά από τα μυστικά της τέχνης της. Παρότι είναι δασκάλα βιτρώ στη Χ.Α.Ν.Θ. της ζήτησα να μου δώσει σε πρώτη φάση μερικές φωτογραφίες από τα έργα της που γίνονται με την τεχνική του decoupage, την ίδια τεχνική που χρησιμοποίησε και στο έργο που μου χάρισε, αφού πρώτα μου εξήγησε με λίγα λόγια ότι ντεκουπάζ είναι η τεχνική με την οποία "περνάμε" ένα μοτίβο από ένα χαρτί ή μια χαρτοπετσέτα σε μια επιφάνεια που θέλουμε να διακοσμήσουμε.
Αφού πρώτα σας υποσχεθώ πολύ σύντομα να απολαύσετε και άλλα έργα της (βιτρώ κτλ), να σας ενημερώσω ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στο προσωπικό της mail: christinatourasi@hotmail.com.
Με μια προϋπόθεση, όμως: Αν σας αποκαλύψει κάποιο ακόμα από τα μυστικά του ταλέντου της, να είμαι η πρώτη που θα ενημερώσετε. Το δικαιούμαι, δεν νομίζετε;







Υ.Γ. Η Χριστίνα Τουρασή μου έδωσε κι άλλες φωτογραφίες προς δημοσίεση, τις οποίες δεν μοιράζομαι μαζί σας τώρα για δυο λόγους: Πρώτον, η σύνδεσή μου είναι πιο αργή από την καθυστέρηση (έκανα μόλις 2 ώρες να ανεβάσω αυτές) και δεύτερον, θέλω να δημιουργήσω αυτό που λένε "αναμονή κοινού". Για να έχετε αγωνία να δείτε τις υπόλοιπες! Όνειρα "ζωγραφιστά" σε όλους...! Εγώ πριν κοιμηθώ πάω να ρίξω μια ματιά στο "Be happy" μου!

1 σχόλιο:

Maria Kok είπε...

Ετσι εξηγειται που η διαθεση σου ειναι παντα τοσο ανεβασμενη!........