Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Επειδή κάποιοι, μικροί-μεγάλοι, έχουν λόγους να προσδοκούν την...Ανάσταση!

Από το βιβλίο Αγάπης Γράμματα των Εκδόσεων Ελληνικά Γράμματα.

Στη μανούλα μου!

Γεια σου, μανούλα! Η κυρία Άρνολντ θέλει να γράψουμε γράμματα σε κάποιον από μια ιστορία. Ο Κιθ Μακένζι είπε σε όλους ότι θα γράψει στον Τζον Τραβόλτα. Τι βλάκας ε; Ο Τζον Τραβόλτα δεν είναι φανταστικό πρόσωπο, είναι υπαρκτός. Ο Κιθ λέει πώς είναι διάσημος και δεν θα τον συναντήσει ποτέ αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι δεν είναι υπαρκτός, καλά δεν λεώ, μαμά;
Είπα στην κυρία Άρνολντ ότι ο μπαμπάς λέει πάντα πως έχω την καλύτερη μανούλα του κόσμου, γι' αυτό κι αυτή με αφήνει να γράψω σε σένα. Μερικές φορές ο μπαμπάς λέει πώς σου μοιάζω. Με λέει αγγελούδι του, γιατί ήρθα, λέει, από τον παράδεισο. Αλλά εγώ δεν θυμάμαι να ζούσα εκεί.
Ελπίζω να θυμηθεί να σου πάρει λουλούδια για τη γιορτή της μητέρας και να μην το ξεχάσει, όπως πέρσι. Εγώ θέλω να σου πάρω κόκκινα τριαντάφυλλα, αλλά δεν έχω λεφτά.


Ελπίζω να σου αρέσει όπως γράφω. Χρησιμοποιώ στυλό τώρα, όχι μολύβι. Και κοιτάζω την ορθογραφία στο λεξικό. Κοίταξα μέχρι και τη λέξη λεξικό, αλλά δεν χρειαζότανε να ψάξω, γιατί είναι στο εξώφυλλο. Ελπίζω να σου άρεσε το γράμμα που σου έγραψα χθες, και προχθές και αντιπροχθές. Αλλά τα άλλα γράμματα, δεν τα έγραψα για το μάθημα. Τα έγραψα στο διάλειμμα. Τα έγραφα για να σου πω, ευχαριστώ μανούλα! Σε ευχαριστώ που είσαι η μαμά μου, σε ευχαριστώ που είσαι τόσο υπέροχη. Μακάρι να είχαμε καινούριες φωτογραφίες σου. Ο μπαμπάς ακόμα κλαίει όταν βλέπουμε φωτογραφίες σου. Δεν θέλω καν να του ζητήσω να σου στείλει αυτό το γράμμα, γιατί μπορεί πάλι να αρχίσει να κλαίει, όπως την άλλη φορά. Αλλά δεν μπορώ να το στείλω μόνος μου, γιατί δεν ξέρω τη διεύθυνση. Όποτε ρωτάω τον μπαμπά πού μένεις, λέει πως αντάλλαξες τη διεύθυνσή σου με τη δική μου όταν γεννήθηκα. Αλλά ακόμα δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Γιατί δεν μπορούμε να ζούμε στο ίδιο μέρος; Όλοι οι άλλοι φίλοι μου ζουν στο ίδιο μέρος με τις μαμάδες τους. Έτσι, δεν θα χρειαζόταν να σου γράφω γράμματα.

 Με πολλή πολλή πολλή αγάπη,
πολλά πολλά πολλά φιλάκια,
Μάικλ (8 ετών)

1 σχόλιο:

Maria Kok είπε...

Ρε βλακα! Πρωι πρωι.....συγκινηθηκα...